Lost Love...

Temat: Indywidualny Koniec Świata Sami to przeżyjemy.
...nadużyciach proszę mnie powiadomić. Ale do rzeczy... Czytając rzekome opisy końca swiata np. w Nowym Testamencie dochodzę do wniosku, że każdy z chwilą śmierci może przezywać go sam. Innymi słowy mówiąc:nie będzie zbiorowej, masowej śmierci. Będzie natomiast moja czy Wasza śmierć, załóżmy gdzieś w szpitalu i to o tym zawsze mówił Jezus, Apostołowie czy nawet Papieże. Zdaję sobie sprawę, że istnieją różnego rodzaju przepowiednie o końcu świata, ale nie muszą być one prawdziwe. Poza tym cała ta sprawa (walki dobra ze złem, pojawienie się szatana, wyjście Aniołów, liczba 666) może równie dobrze dziać się po uznaniu naszego zgonu. Wtedy nasza Dusza może przeżywać tą całą masakrę, kiedy inni ludzie jeszcze "spokojnie sobie żyją". Kończąc, po przemyśleniach doszedłem do jeszcze innego wniosku. W Biblii wiele mówi sie o tym, że...
Źródło: paranormalne.pl/index.php?showtopic=16978



Temat: Defekt schizofreniczny?
...jak wyglada zycie zwyklego czlowieka, bo po prostu nigdy sie z tym zyciem nie spotkales. zycie to ogolnie ciezki za.pierdol. idziesz pod gore a tu deszcz pada na leb, wiatr wieje w oczy i leca klody pod nogi. moze jak sobie popracujesz to po prostu zrozumiesz, ze zycie to nie bajka i nawracanie ludzi. i wcale bym ci schizofrenii nie przypisywal tylko dlatego, ze miales slaby kontakt ze swiatem zewnetrznym. po prostu nie masz doswiadczenia. poszukaj sobie na necie kilka przepowiedni o koncu swiata nie tylko tego, ktory ma nadejsc, ale tego konca swiata, ktory mial nadejsc iles tam razy w przeszlosci i po prostu uswiadom sobie, ze zyjesz nadzieja i wiara, ktore nie maja logicznego uzasadnienia.
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=23850


Temat: Taki będzie 2010 rok! Przepowiednia Krzysztofa Jackowskiego
wrozka Amia w swoim programie mowila ze wlasnie 2012 r.to zwyciestwo milosci i porozumienie na swiecie nastapi nie ma co sie negawtywnie nakrecac co ma byc,to bedzie,nie mamy na to wiekszego wplywu a szczegolnie gdyby>odpukac> jakis kataklizm nam grozil. zreszta juz tyle bylo przepowiedni o koncu swiata i zaden sie nie spelnil mysl ludzka ma sile sprawcza ale samo forum nie wystarczy a sa ludzie opetani tylo rzadza pieniadza i dalej niz czubek wlasnego nosa nie widza co dopiero dobro innego czlowieka ,calej ludzkosci utopia wrozka AMINA oczywiscie klawiatura mi siada
Źródło: taniekserowanie.home.pl/forumezo/viewtopic.php?t=11884


Temat: Strach
panicznie boję się pająków - cierpię na arachnofobię, boję się śmierci bliskich mi osób, wojny, zarazy i innych nieszczęść, a także różnych przepowiedni o końcu świata, wojnach itd. - nienawidzę o tym słuchać.
Źródło: uwolnionemysli.pl/viewtopic.php?t=535


Temat: Czy wierzycie w koniec świata?
Szczerze mówiąc, to sama nie wiem co o tym myśleć... Było wiele przepowiedni o końcu świata. Do tej pory żadna się nie sprawdziła. Myślę, że z tą będzie podobnie. I jeśli wierzymy w Boga to nie powinniśmy w to wierzyć. I jeszcze jedno. Ostatnio pojawiły się przepowiednie o 3 wojnie... Co o tym sądzicie?
Źródło: ola.galeria.glitery.pl/forum/viewtopic.php?t=17884


Temat: Wydarzenia w patchu 4.0.1 prowadzące do ataku Deathwinga
...Ucieczka może być naszą najlepszą opcją. King Varian Wrynn: Ucieczka nie jest tym, co mnie w tej chwili interesuje. Znajdziemy inny sposób. Być może te tablice z Ulduaru rzucą nieco światła na naszą sytuację. Lady Jaina Proudmoore: Mam nadzieję, że otrzymamy odpowiedzi jak najszybciej. Ludzie są przerażeni, a kultyści wykorzystują ten strach na swoją korzyść. King Varian Wrynn: Ci kultyści tylko zaostrzają nasz problem. Głoszą przepowiednie o końcu świata albo o tym, że świat ma bóle porodowe‌ To jest wyolbrzymianie, które jednak ludziom trudno jest zignorować. Tyrande Whisperwind: Trudne czasy nastały, nie ma co do tego wątpliwości. Strach przed nieznanym sprawia, że ludzie czynią głupoty. High Tinker Mekkatorque: A nasz brak odpowiedzi tylko napędza to zamieszanie. King Magni Bronzebeard: To jeszcze jeden powód, dla którego musimy znaleźć powód tego...
Źródło: eoa.org.pl/viewtopic.php?t=115


Temat: Tak lub Nie
Trudne pytanie... Ale podobno jak ktoś nie lubi... Ba nie kocha siebie nie jest w stanie pokochać nikogo innego, więc raczej tak. Wierzysz w przepowiednie o końcu świata?
Źródło: forum.zieloneimperium.pl/viewtopic.php?t=20256


Temat: Zagłada świata
...NASA mówiące o tym, iż aktywność czarnych dziur wzrasta. Co więcej - liczba znanych obiektów zawierających przypuszczalnie supermasywne czarne dziury szybko się powiększa, ze względu na prowadzone obszerne przeglądy nieba. Wzrost aktywności słońca Nieprzypadkowo w wielu przepowiedniach dotyczących apokalipsy i dnia sądu ostatecznego (p. Biblia, Majowie) mamy do czynienia ze wzrostem aktywności słońca - większość przepowiedni o końcu świata kojarzy się z piekielnym ogniem i zapachem siarki. W 2012 roku Słońce będzie się zbliżało do tzw. "maksimum słonecznego", które cechuje się wzmożoną aktywnością, co może zaowocować m.in. wieloma rozbłyskami gwiazdy. Czy zostaniemy upieczeni przez naszą gwiazdę? Cóż, jak twierdza niektórzy, bardzo możliwe jest, iż wielki rozbłysk słoneczny dotrze do nas dokładnie w momencie,...
Źródło: mrocznastrefa.pl/index.php?showtopic=4


Temat: Koniec Świata 2012
Jak bym czytał jakiś S-F... =D Tyle już było tych końców świata że straciłem już rachubę, ciekawe kiedy po 2012 wygrzebią kolejne przepowiednie o końcu świata ? :p Co prawda interesuje się trochę zjawiskami paranormalnymi no ale niektórzy piszą takie głupoty że aż płakać się chce. ;>
Źródło: fwl.pl/index.php?showtopic=19831


Temat: Koniec świata bujda czy prawda?
...i zginiemy wszyscy. Przepowiedział to DS. Osobiście nie wierze w te bujdy. Jakbym miał się martwić każdym kolejnym głupstwem, to bym popadł w jakąś chorobę. Nie warto nawet o tym myśleć. Na świecie pełno jest walniętych ludzi, nazywających siebie prorokami itp wieszczących koniec świata co roku. Oczywiście nie neguje wszystkich. Niektórzy ludzie przepowiedzili różne rzeczy (nie mówie o końcu świata) i się to spełniło. Ja nie wierze w przepowiednie o końcu świata. Co do roku 2012 i przebiegunowania Ziemi. Ja bym nie odrzucał tego tak odrazu. Przebiegunowania to nie są jakieś mity. To normalne zdarzenia, które już miały miejsce na naszej planecie. I tak się NIBY składa, że na 2012 rok ma przypaść kolejne. Czy na pewno? Nie wiem, ale myślę, że takie coś może się zdarzyć w ciągu jakiś 100 następnych latach. Oczywiście nikt nie mówi, że to koniec świata będzie.
Źródło: gothic.org.pl/forum/index.php?showtopic=19194


Temat: Przepowiednia Malachiasza
Te przepowiednie mozna roznie interpretowac, na rozno sposoby przypisac papiezom. Bylo juz tyle roznych przepowiedni o koncu swiata i jak narazie sie nie sprawdzily. W takie przepowiednie nie mozna wierzyc tylko Bog wie kiedy nastapi koniec i kazdy z nas musi byc na niego przygotowany.
Źródło: oltarz.pl/forum/viewtopic.php?t=2022


Temat: Ocieplanie sie klimatu
">Pono kalendarz Majow konczy sie na grudzien 2012 roku. Kalendarz Majów jest tak samo prawdziwy jak czarna Wołga i aligatory w kanałach. Nawet gdyby istniał, to ile warta jest przepowiednia o końcu świata, gdy jej autorzy nie przewidzieli własnego końca.
Źródło: dyskusje.katolik.pl/viewtopic.php?t=11927


Temat: 2012
Nom efekty miazga , i pewnie dla samych tylko efektów ten film powstał Juz widzę jak po seansie plebs bedzie sobie masowo miłość wyznawał no bo "2012 to juz niedlugo!!!!" Co do samej tematyki to wy równie dobrze podczas zlotowej-libacji moglibyscie zjarani i nachlani wyryć na jakieś scianie przepowiednie o koncu świata a za 2000 lat gdyby odkryl to jakiś archeolog była by to mega-światowa sensacja I tak samo było z tymi Majami pewnie Majowe chłopaki nażerli sie halunów zapili sfermentowanym kałem i wyryli swoje wizje na jakieś ohaftanej scianie a tera wielkie halo BTW niewiem czy wiecie ale jest już podana druga PEWNA data konca swiata jakby ten w 2012 "nie wypalił" lol ile juz tych konców było ? na 2060 rok Isaac Newton...
Źródło: clubworld.pl/viewtopic.php?t=16382


Temat: 2012 - Koniec Świata ?
Tyle było przepowiedni o końcu świata a zresztą każdy wie ,że nasze pokolenie przetrwa na 99,9% Wiadomość od moderatora Havv:Pisz dłuższe posty. Tego wymaga dany temat. I ustaw sobie sygnaturkę w profilu, a nie będziesz wklejał ją do każdego posta.
Źródło: studio.gothic4.com.pl/forum/viewtopic.php?t=398


Temat: koniec swiata przepowiednie
...Jak było ze zniszczeniem Sodomy ? "Nie zniszczę jej przez wzgląd na tych dziesięciu", których zresztą nie było. Może więc będzie tak, że stosownie do tego, czy się ludzkość rozwinie, czy się zdemoralizuje taki a nie inny koniec ją czeka. Działanie Boga a może po prostu Bóg odwróci się od zdegenerowanej ludzkości a kosmiczny przypadek albo ambicje ludzkich przywódców zrobią swoje ? Trudno jak dla mnie cokolwiek wykluczyć. Przepowiednia o końcu świata jest bardzo wieloznaczna.
Źródło: forum.duszpasterz.pl/viewtopic.php?t=671


Temat: 12.12.2012
...nie musi oznaczać ona końca świata tylko wywołanie jakiejś katastrofy naturalnej, być może zmieni się magnetyzm ziemi i będzie wielka rozpierducha. Tak czy inaczej powiedzenie, że portal prostolabel będzie z wami do końca świata nabiera nowego znaczenia A jak już będzie globalna rozpierducha to przynajmniej 6 miliardów ludzi będzie miała miejsca w pierwszym rzędzie na najlepszej imprezce na świecie. Z drugiej strony, nawet nietrafione przepowiednie o końcu świata dają do myślenia. Warto powiedzieć najbliższym, co się do nich czuje lub to co chciałoby się powiedzieć a się nie mówi gdy jest jeszcze na to pora nim gdy będzie na to za późno - z takiej czy innej przyczyny.
Źródło: prostolabel.pl/viewtopic.php?t=1423


Temat: Śmierć
Ja ... W przeciwieństwie do innych boję się śmierci za równo mojej jak i moich bliskich. Nie mogę ... Gdy myślę o cierpieniach,bólu ... po prostu się boję ... Albo gdy myślę,iż kiedyś,kiedyś tam ... zostanę sama,a moi bliscy zamkną oczy ... Nie wierzę,w te przepowiednie o końcu świata ... Owszem,kiedyś to będzie... Ale moja mama mówiła mi,że w jej życiu "było już dużo końców świata" ... I były "takie" przepowiednie jak i teraz na rok 2012 ...
Źródło: ola.galeria.glitery.pl/forum/viewtopic.php?t=43644


Temat: Nostradamus
Co do przepowiedni o końcu świata. Nie wiem, czy nie mylę dat, ale bodajże miało to nastąpić w noc nowego roku 1999-2000, ale jakoś niewypaliło. :wink: Jak sobie teraz o tym myślę, to może chodzi o to, że ludzkość XXI wieku, będzie totalnie zacofana. :wink: Behold the future...
Źródło: thief-forum.ehost.pl/viewtopic.php?t=2288


Temat: Koniec Świata
Jak dla mnie przepowiednie o końcu świata tak samo jak duchy itp. to jeden wielki bullshit, bezsens i stek bzdur. Dlaczego? Heh, to bardzo proste.
Źródło: forum.stalker.pl/viewtopic.php?t=2912


Temat: Przepowiednie i proroctwa
wybacz mi Rybson ale chyba potraktuje niepoważnie ten twój topic....jakoś tak....nigdy nie wierzyłam na serio w żadne przepowiednie.....dla mnie to jeden wielki stek...yyy..noooo.. bajek....tak samo jak przepowiednia o końcu świata i takie tam....wiem że dzś zaczytywałęs się w tego typu rzeczach....może ta przepowiednia z Nowym Yorkiem brzmi realnie...ale każdy mógł ubrać tak ładne słowa bajeczke..a wogóle kto to przepowiedział?
Źródło: forum.bestiariusz.pl/viewtopic.php?t=621


Temat: Co z tym światem? Koniec
...w przeszłości i te, które tworzymy teraz, nieuchronnie przyniosą swoje skutki. Żadna boska interwencja nas przed tym nie uchroni. Jeśli już myśleć w tych kategoriach, to najwyższy czas zdać sobie sprawę, że najważniejszą intencją Boga jest przekonać nas, że nasz sposób istnienia opiera się na błędnym założeniu i nauczyć odpowiedzialności. Wszystkie Jego interwencje do tego przede wszystkim zmierzają. - Było już tak wiele przepowiedni o końcu świata – miał nadejść w 1000 roku, w 1977, 1999 (Nostradamus: Roku 1999, miesiąca siódmego z nieba zstąpi wielki Król Przerażenia i przejmie władzę”), 2000 – że kolejne daty powinny budzić nasz uśmiech. - Katastrofa to jeden z ważniejszych, jeśli nie najważniejszy składnik zbiorowej podświadomości, który nieustannie przejawia się pod różnymi postaciami – także w naszych snach....
Źródło: jogin.hopto.org/forum/viewtopic.php?t=836


Temat: Jeżeli nie 607r. p.n.e. to może 606 r. p.n.e.? ciekawy fragment
...w Azji, Afryce i Palestynie - sytuacja i wydarzenia w Europie jakie poprzedziły znamienny rok tysięczny, - atmosfera strachu w 1348 roku spowodowana dżumą dziesiątkująca całą populację - wojny religijne toczone w katolicko-protestanckiej Europie - czy internowanie przez Napoleona, Papieża Piusa VII w 1799r., oraz znaczące ograniczenie władzy papieskiej, i rozpatrywanie ich w danym okresie gdy następowały, jako spełnienie przepowiedni o końcu świata. Bowiem osoby przejęte do głębi profetyką biblijną, były w pełni upoważnione do poważnego traktowania wszystkiego, co mogłoby stanowić taki znak. Można powiedzieć z całą pewnością, że czynili tak ze szczerych pobudek. Właśnie zdarzenia na scenie politycznej i religijnej spowodowały wzrost oczekiwań millenarystycznych wśród ruchów reformacyjnych XV i XVI wieku. I tak u Tomasza MĂźnzera,...
Źródło: watchtower.org.pl/forum/index.php?showtopic=945


Temat: Jezioro Wostok a 2012. To już sie dzieje ! Szukacie odpowiedzi na koniec świata ?! Możliwe że ją znalazłem
...jezioro było zwykłym zbiornikiem wodnym. A lód pojawił się na nim około 25 milionów lat temu. Zdaniem Duxbury, formy życia obecne w Wostoku są starsze nawet niż pokrywa Antarktydy. Do pokonania około 120 metrów Rosjanom potrzeba jeszcze trzech letnich sezonów. Zimą odwiert jest niemożliwy. - Rosjanie nie odpuszczą. Natura też nie. Sprowokowana może obrócić się przeciwko ludzkości. A to oznaczać będzie spełnienie najmroczniejszych przepowiedni o końcu świata - alarmuje McKay. - Już raz mieliśmy zagładę, kiedy w Ziemię uderzył meteoryt, który spowodował m.in. wyginięcie dinozaurów i całkowitą zmianę gatunków. Czy teraz czeka nas coś podobnego? Miejmy nadzieję, że nie - zastanawia się profesor Barcikowski. Źródło: http://kiosk.onet.pl...M...855&KAT=242 Artykuł poniżej opisuje inne podobne przypadki. "Tytuł: Wskrzeszenie...
Źródło: paranormalne.pl/index.php?showtopic=8985


Temat: Co Się Dzieje Z Naszym Klimatem ?
A wiecie, że w 09.09.09 ma być koniec świata? Żartuje oczywiście. Według mnie ten rok 2012 to taki sam pic jak rok 2000, 2001, 06.06.2006 [urodziny miałem i z tatkiem Lucyferem wybraliśmy się na spacerek, to nie żartować proszę ;p - GW], czy inne śmieszne i głupie przepowiednie o końcu świata, mega kataklizmie czy wielkim bum. Co roku coś wymyślają. Co do klimatu. Masz racje, coraz bardziej ludzie go niszczą i przez to nasz klimat zaczyna wariować. U mnie na przykład przez całą zimę śnieg był tylko 2 razy. Nie jest to normalne. Ludzie dalej będą niszczyć klimat, bo taka jest natura człowieka, że nie interesuje się dopóki czegoś nie trafi szlak. Pozdrawiam.
Źródło: gothic.org.pl/forum/index.php?showtopic=18796


Temat: Zmiana biegunów Ziemi
...lat opowieść ta nie zaginełą i w końcu jakiś inny gość się do niej dobrał , podoklejał co mu tam pasowało ,porobił troche obliczeń i przedstawił światu (czyli Majom) jak przepowiednie że to co widział gość nr 1 się powtórzy ,a na koniec jeszcze inny gośc odkurzył tą opowieść (oczywiście nie obyło się bez stosownych obliczeń i dodatków ) i przedstawił ponownie światu (czyli nam ) i tak oto z nieszczęsliwego splotu zdażeń powstała przepowiednia o końcu swiata. No i kto mi teraz udowodni że moja teoria nie jest prawdziwa ? pamięć ludzka nie jest idealna i ze zwyczajnych opowieści rodzą się niestworzone żeczy..... a w ogóle to Majowie ustalili sę pewnie ta date jako zbyt odległą dla żyjących wówczas ludzi i jednocześnie na tyle bliską żeby ludzie o niej pamiętali i żeby wiara w bogów (i oczywiście stumień darów dla świątyń np. złoto,kamienie szlachetne itp.) nie...
Źródło: forum.astropolis.pl/index.php?showtopic=5738


Temat: Czy wierzysz w KONIEC ŚWIATA?
Kiedyś mój kolega twierdził, że koniec świata będzie, jak przyjdzie Gorbaczow i powie "Zdrastwujcie riebiata" :D . Ja znam troche inna przepowiednie o koncu swiata. Po papiezu Niemcu nastanie papiez Murzyn, a gdy i ten odejdzie, zbierze sie konklawe i bedzie bardzo dlugo obradowac. Beda mijaly dnie i noce, a calyy swiat bedzie sledzil wypadki ze wstrzymanym oddechem. Wreszcie po wielu dniach nad stolica apostolska wzniesie sie bialy dym. Na Placu sw. Marka zbiora sie tlumy ze wszystkich narodow i wszystkich jezykow. Wreszcie ukaze sie nowy papiez odziany we wspaniale szaty i powie:...
Źródło: watchtower.org.pl/forum/index.php?showtopic=1243


Temat: Koniec świata w 2012
im wiecej tych przepowiedni o koncu swiata tym sa one mniej wiarygodne... bo przypomne wam ze kilka "czarnych dat" mamy juz za soba i w tych dnia nie dzialo sie nic...naprawde nic... piszecie o pogodzie ze splata figle...no to fakt...ale watpie zeby dzialo sie to teraz wszystko po raz pierwszy... kiedys nie bylo fal tsunami kiedys nie bylo powodzi kiedys nie padal grad wielkosci pileczek pingpongowych mi wydaje sie ze to wszystko sie dzialo ale teraz kiedy media sa tak...
Źródło: forum.housemusic.com.pl/viewtopic.php?t=3035


Temat: Guns N' Roses
Dziękujemy Ci wszyscy za ten wspaniały wykład. Czekam teraz z zapartym tchem na przepowiednie o końcu świata.
Źródło: forum.magazyngitarzysta.pl/viewtopic.php?t=439


Temat: Ogólnoświatowe przebudzenie chrześcijan w wiekach ostatnich?
...i po co...!?), która ma się spotęgować ma być przekładana na moc DAWCY? (bo jeżeli tak, to raczej przeczy to założeniu "wszechmocy" i "niezmienności" Boga) To Duch Św. będzie dopiero się objawiał? czy może napisano gdzieś, że będzie "dawkował" "moc (w % ?) danego charyzmatu? bo logicznie rzecz rozpatrując na podstawie Pisma, to sensu nie widzę (tylko podobieństwo w formie do "ludowych przepowiedni o końcu świata") tylko intensywność samego zjawiska wylania Ducha ŚW., a nie zwiększania "mocy" w miarę zbliżania się ...właśnie czego to miało by dotyczyć? (paruzji?) ps.: no i jakby to powiedzieć... intensywność zjawiska rozpoczęła się właśnie od "wylania" Ducha opisanego w Dziejach rozdz.2, jakby...
Źródło: ulicaprosta.lap.pl/forum/viewtopic.php?t=739


Temat: wywiad usa : grozi nam wojna.
A wg. mnie wojna jest tu potrzebna... rozpierdzielą się nawzajem i ludzie się nauczą jak kochac ludzi i świat a nie tylko im władza i pieniądze potrzebne. W przepowiedni o koncu świata ma zostac jakas grupka i to oni utworzą nowy świat więc mam nadzieję że tak się stanie. Że wybiją się nawzajem o zostanie pare osób i stworzą świat z miłością a nie wojnami ... nie wiem czy rozumiecie bo to dośc trudno wyjaśnic.
Źródło: paranormalne.pl/index.php?showtopic=18625


Temat: Płatne media w sieci – coraz bliżej. [Co sądzisz?]
...smutne. To, że zamiast wykonywać swoją robotę rzetelnie pakują się w jakieś polityczne berki tak samo jak Rydzykowa konkurencja i są sterowani przez różnego rodzaju lobby jak chorągiewki na wietrze. sorki ze sie wtrace ale kanaly informacyjne juz od dawna sluza jako zrodlo rozrywki gdzie zamiast filmow masz gadajace glowy ktore staraja sie napedzic ogladalnosc za pomoca chwytliwych tematow. Swinska grypa to nic, za dwa lata w 2012 roku czeka nas zalew przepowiedni o koncu swiata z przerwami na reklamy ;)
Źródło: slizg.eu/forum/viewtopic.php?t=20575


Temat: [Opowiadanie] Proroctwo- Trist
...to mógłby ktoś zganić lub pochwalić fragment początkowy mojego opowiadania, które traktuje własnie o "krwiopijcach" PROROCTWO W niebo wzleciały fajerwerki. Spojrzał na zegarek. Za wcześnie. Gdy dzwon kościelny zaczął wybijać północ, wiatr zmienił kierunek i stał się zimniejszy. Zaczęło się. Nie tylko to, że różnokolorowe sztuczne ognie rozświetlały noc, ale też nowe stulecie i milenium. Chociaż żadna z ludzkich przepowiedni o końcu świata nie spełniła się, czuł całym sobą, iż w tej chwili rozpoczął się Czas Nocy, pora Ostatniej Krucjaty zapowiedzianej przez proroctwo. Ten rok miał być decydujący. Poprawił kołnierz kurtki i westchnął. Powoli zaczynały go drażnić głośne wystrzały petard. Z dołu usłyszał przeciągły gwizd. Rozejrzał się. U stóp komina fabrycznego stała postać w czerwonej czapce i machała do niego....
Źródło: gotyk-forum.pl/viewtopic.php?t=2053


Temat: Pogaduchy
Ja również nie wierzę w jakieś tam przepowiednie o końcu świata. Ludzie sami podcinają korzenie i niszczą się. Tak naprawdę wrogiem największym dla człowieka jest człowiek i prędzej czy później wybijemy się nawzajem. Również skażenie powietrza i rozwój techniki przyczynia się do zagłady ludzkości, coraz to nowsze choroby, wirusy, bakterie. Czuję, że długo nie pociągniemy... A mi się śnił sen - śmierć Benedykta XVI - 30 lipca 09
Źródło: gryzonie.info/viewtopic.php?t=12128


Temat: Czy Polska wybuduje stadiony i autostrady do 2012 roku?
nie chcę nic mówić, ale czy czasem nie było jakieś przepowiedni o końcu świata w 2012?
Źródło: f.uek.krakow.pl/viewtopic.php?t=8530


Temat: DZISIAJ - Premiera "Kalendarza Niepokoju"
...historycznymi oraz całą masą drobnych ułamków tekstowych i obrazowych, dających do myślenia nad ! cyklicznością szaleństwa naszej cywilizacji. Wszystkie materiały, które znajdą się w naszym kalendarzu, zgromadzone są zgodnie z ideą egalitarnego, czy wręcz plebejskiego kalendarza ściennego z ogólnodostępnych źródeł naszej kultury - z otaczającego nas roju gazetowych informacji, internetu, plotek, stereotypowych przekonań, przepowiedni o końcu świata, senników, naukowych spekulacji. A wszystko to w celu stworzenia mieszanki emocjonalnego dyskomfortu i intelektualnego niepokoju. Oto kilka przykładów wybranych na chybił trafił. Co wydarzyło się 7 maja? 1945 r. W małej ceglanej szkole w Reims w Niemczech feldmarszałek Alfred Jodl podpisuje akt bezwarunkowej kapitulacji Niemiec, co kończy II Wojnę Światową w Europie. Generał Dwight Eisenhower pyta...
Źródło: forum.elkonkursso.pl/viewtopic.php?t=2201


Temat: W 2013 grozi nam burza magnetyczna.
Można by pomyśleć "kolejna wyssana z palca przepowiednia o końcu świata". Ale o zagrożeniu nie informują jacyś jasnowidze, przepowiednia Majów czy wróżki z Pomorza, a... naukowcy z NASA. Ziemi już raz doświadczyła skutków burzy magnetycznej oraz paru mniej groźnych incydentów związanych z tym zjawiskiem. Jednak jak do każdej prognozy i do tej należy podchodzić z dystansem. Amerykańscy naukowcy z NASA (Narodowa Agencja Aeronautyki i Przestrzeni Kosmicznej) wieszczą na...
Źródło: lowcyburz.pl/forum/viewtopic.php?t=4377


Temat: Za 5 lat koniec świata?
...oparty na ruchu planety Wenus. Według tego kalendarza, świat zaczął się 13 sierpnia 3114 r. p.n.e., a jego koniec nastąpi 22 grudnia 2012 r. Nie tylko spadek po Majach, których imperium upadło 8 wieków temu, wieszczy apokalipsę w 2012 r. Tę samą datę końca świata wskazuje tzw. kod biblijny. [źródło interia.pl] co o tym myslicie?? wierzyc czy nie !! Jedna wielka bujda,majowie zapowiadaja koniec obecnej ery a nie koniec swiata... Odsylam do PRZEPOWIEDNIE O KONCU SWIATA Kod biblijny??? Jaki kod, to kolejna wielka pomylka, przeciesz jest napisane "nikt nie zna dnia ani godziny" Ludzie co za kretyni pracuja w tej interii, istnieje milion dowodow ktore sa starsze niz 3114 r.p.n.e. Uff przynajmniej posmialem troche
Źródło: lkr.pl/viewtopic.php?t=22052


Temat: Czasoprzestrzenne zderzenie marzec 2007?
A ja wam powiem ze skreca mnie juz od tych przepowiedni o koncu swiata tak jak z tym 2012, stresujecie tylko niepotrzebnie ludzi... "nikt nie zna dnia ani godziny"
Źródło: paranormalne.pl/index.php?showtopic=6717


Temat: KOSMICZNE i ZIEMSKIE NOWINKI.
...biegunow moze wplynac na kierunek wirowania Ziemi? Wykopaliska archeologiczne wskazuja, ze przemieszczanie sie biegunow nie jest niczym specjalnym, zdarzylo sie to wiele razy w przeszlosci i Ziemia nie przestala sie krecic na z zachodu na wschod, od czasu jej powstania do dzisiaj. Co wiecej - wszystkie planety ukladu slonecznego, procz Wenus kreca sie w tym samym kierunku co Ziemia. Wiec nie kierunek pola magnetycznego wprawia w ruch planety lecz inne sily. Natomiast przepowiednie o koncu swiata zawsze szerzyly sie w zlych okresach - wojen, glodu, chorob. Wiec te przepowiednie moga swiadczyc tylko o jednym: ze dobrze nie jest. Widzialam film 2012, doskonaly, ale to tylko film. Jak zly sen, straszy nas, ale tylko we snie. Kiara, nie dajmy sie zwariowac. Pzdrawiam Ola
Źródło: fzp.net.pl/forum/viewtopic.php?t=4113


Temat: 2012.. Koniec świata??
Osobiscie nie wierze w jakies tam przepowiednie o koncu swiata. Poza tym co rozumiecie pod pojeciem "koniec swiata". Zniszczenie calej kuli ziemskiej? czy moze wyginiecie zycia na ziemi?. To drugie zapewne nadejdzie nieszybko( pierwsze tym bardziej) i watpie by mozna bylo dokladnie sprecyzowac date kiedy to bedzie. Jestem sklonny wierzyc w przepowiednie nauki, o stopniowym wygasnieciu srodkow utrzymujacych nasz byt. Wiem, ze o naszym zyciu na Ziemi moga zadecydowac tez wojny,...
Źródło: alk1b40.nastolatek.pl/forum/viewtopic.php?t=8664


Temat: Poziomy wibracji
Pudelek.pl? Bidon3, przepowiednie o końcu świata są co parę lat ogłaszane, ja sam przeżyłem już 3 końce świata, a moi rodzice z 10. Tylko, że tamte były wyznaczane przez pseudo wróżki. Rok 2012 mamy zapisany wyraźnie np. w kalendarzu majów (tu pytanie: czy rzeczywiście przewidzieli koniec ziemi, czy nie chciało im się dalej tego liczyć?). Naukowcy mówią, że w najbliższym (dokładnie niesprecyzowane) odbędzie się przebiegunowanie ziemi. Optymiści,...
Źródło: poszukiwaczeprawdy.pl/forum/viewtopic.php?t=1478


Temat: Koniec świata bujda czy prawda?
Ludzkość prędzej czy później doprowadzi do zagłady ludzkości (wszak wiadomo, że głupota jest najpotężniejszą siłą wszechświata), więc koniec świata kiedyś nastąpi. Ale wszystkie przepowiednie o końcu świata budzą we mnie za każdym rozbawienie... Ostatnio liczyłem i okazało się, że przeżyłem już w swoim życiu co najmniej 6 końców świata... Więc w 2012 będzie już 7my z kolei Z resztą, nawet jeśli nastąpi jakiś koniec świata, to już nie mój problem
Źródło: gothic.org.pl/forum/index.php?showtopic=19194


Temat: test
...Chiny, widzę świat. Na świecie tylko dwa narody - chiński i polsku Narody niewierne wyginą. Narody, które prześladują wyznawców Buddy i Chrystusa, zginą tak, że nie pozostanie po nici nawet garść prochu. Bądźcie pozdrowieni, trwajcu w pokoju". Pierwszy zakaz rozgłaszania przepowiedni na temat końca świata wydano w 1516 roku podczas V soboru laterańskiego. Nie zmieniło to jednak w niczym zwyczaju stałego przekazywania różnorodnych przepowiedni o końcu świata, co zresztą ma miejsce do dziś. Z tego powodu są przecież czytane przepowiednie zarówno Nostradamusa jak i innych wizjonerów, a także objawienia maryjne.
Źródło: ajw.nethit.pl/viewtopic.php?t=16


Temat: Usługi video
guitarman- guitarzysta o co tu chodzi .Piszesz że bawisz się i podajesz procesor,pamieć jak to wygląda wymontowujesz z komputera np. procesor i ustawiasz ściankę , albo rzucasz harddrajwem na odległość. Ciekawa zabawa.O ściemnianiu nie wspominam , jeżeli twoi klienci łyknęli to ściemnienie na czele z księdzem , to nie straszne im przepowiednie o końcu świata. Brunhildo!!!!
Źródło: swiatobrazu.pl/forumwideo/viewtopic.php?t=1812


Temat: Prorocy istnieją?
ja raczej nie wierzę w tego typu "proroków" w 1999 też miał być koniec świata, po śmierci Papieża też się odezwały jakieś przepowiednie o końcu świata czy wojnie i jak do tej pory (tfu tfu) nic się nie dzieje
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=20457


Temat: Debilizmy w Unii Europejskiej
...ostatnie 20 lat "wolnej" Polski. Jesteś typowym, wytresowanym do obrony pewnych racji produktem, produktem, dodam, jakich wiele. Ot, slogan i banał. ">Jeśli komuś ten kierunek się podoba i zamierza żyć w rzeczywistości, jaką tenże prezentuje, niech później nie ma pretensji do całego świata,w stylu: że dało się temu zapobiec, że można było coś zrobić etc. Tak, tak oczywiście. Kasandrom dziękujemy, bełkotliwych przepowiedni o końcu świata było już sporo. Ale rozumiem, wydumany indywidualizm każe Ci przyjąć, dosyć modną w pewnych kręgach, postawę komentatora rzeczywistości, rzekomo świeżego i widzącego zagrożenia, w rzeczywistości cytującego słowa, które napisano lata temu. Ziew.
Źródło: militarium.net/forum/viewtopic.php?t=3332


Temat: [Katowice] Dworzec PKP (cz.2) - projekt firmy Neinver
było jest (zmiany na stropie) jest będzie ;-) Oj... Czyżbyś wierzył w przepowiednie o końcu świata w 2012
Źródło: forum.gkw24.pl/viewtopic.php?t=2948